понедельник, 17 декабря 2012 г.

Модуль 11


   З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення учнівських проектів. Дуже важливо результати учнівських проектів публічно демонструвати, а я, як вчитель, можу керувати цією демонстрацією.
   Маю надію, що використання сучасних технологій приведе мене до успіху. Дякую Intel за можливість навчання в програмі «Навчання для майбутнього»!
Курси – це прекрасно! Дізнаєшся багато нового і цікавого. І все це хочеться застосувати на практиці. Перші навички є, значить можна і втілювати в практику. Методично правильно складений план роботи над проетом дасть можливість удосконалити навчальний процес учнів.       Найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення учнівських проектів. Дуже важливо результати учнівських проектів публічно демонструвати.
   Маю надію, що використання сучасних технологій приведе до успіху. Дякую тренеру Олексію Анатолійовичу та комианії Intel за можливість навчатися за програмою «Навчання для майбутнього»! 
Бажаю всім успіхів!!!
О чем мечтаю Я?!
Да просто жить...  Дышать,  Любить и знать,что Я любима!
И каждое мгновение ценить...  
поскольку наша  Жизнь - неповторима!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий