четверг, 13 декабря 2012 г.

Модуль 8

    Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Оцінювання не є одноразовою подією, а скоріше безперервним процесом упродовж виконаннями учнями проекту. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
    Корисним було більше дізнатися про оцінювання, познайомитися з різними документами  оцінювання навчання і самооцінювання учнів.Я зрозуміла, що треба більше уваги приділяти самооцінюванню учнів. Зацікавило питання конструктивної критики. Також дуже сподобалась бібліотека, там дійсно багато корисного та цікавого!




Комментариев нет:

Отправить комментарий