Цей модуль допоміг мені задуматися над тим, які зміни може внести
використання Інтернет-ресурсів у навчально-виховний процес. На мою думку, уже на сьогоднішный день немаэ тих, хто, працюючи у школі, не користується Інтернетом (і для власної роботи, і
для залучення учнів). Бо тут є свої переваги. По-перше, така робота є досить ефективною (зберігає час,
дозволяючи дуже швидко переглянути велику кількість інформації), по-друге, це
просто цікаво і корисно, по-третє, розвиває й вдосконалює знання і вміння користувача (його
соціальні та інформаційні навички, вміння критично мислити і оцінювати прочитане чи побачене, аналізувати, робити висновки тощо). Даний модуль мене ще раз переконав, що ресурси Інтернету можна використовувати постійно, тобто на кожному етапі уроку і на кожному етапі вивчення матеріалу: на початку
роботи для ознайомлення з темою, протягом його реалізації (для збору матеріалу,
ознайомлення з додатковими даними, пошуку відповідей на запитання, що виникли, і
наприкінці, для оформлення результатів своєї діяльності). Також зявилися нові думки про те, як можна використати Інтернет-ресурси у своєму проекті, і які групи учнів можна створити для ефективної роботи над проектом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий