вторник, 11 декабря 2012 г.

Модуль 5



          Цей модуль допоміг мені задуматися над тим, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у навчально-виховний процес. На мою думку, уже на сьогоднішный день немаэ тих, хто, працюючи у школі, не користується Інтернетом (і для власної роботи, і для залучення учнів).  Бо тут є свої переваги. По-перше, така робота є досить ефективною (зберігає час, дозволяючи дуже швидко переглянути велику кількість інформації), по-друге, це просто цікаво і корисно,  по-третє, розвиває й вдосконалює знання і вміння користувача (його соціальні та інформаційні навички, вміння критично мислити і оцінювати прочитане чи побачене, аналізувати, робити висновки тощо). Даний модуль мене ще раз переконав, що ресурси Інтернету можна використовувати постійно, тобто на кожному етапі уроку і на кожному етапі вивчення матеріалу: на початку роботи для ознайомлення з темою, протягом його реалізації (для збору матеріалу, ознайомлення з додатковими даними, пошуку відповідей на запитання, що виникли, і наприкінці, для оформлення результатів своєї діяльності). Також зявилися нові думки про те, як можна використати Інтернет-ресурси у своєму проекті, і які групи учнів можна створити для ефективної роботи над проектом.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий